جشنواره«۹ ساله شده ام» به صورت مجازی در زنجان آغاز به کار کرد

جشنواره«۹ ساله شده ام» به صورت مجازی در زنجان آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی از اجرای مجازی جشنواره«۹ ساله شده ام» همزمان با سراسر کشور در زنجان خبر داد و گفت: این جشنواره به همت مدیران کانون های مساجد استان اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به تشریح جشنواره « ۹ساله شده ام» اشاره کرد و گفت: این جشنواره سراسری است و به همت مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در زنجان اجرا می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: جشنواره «۹ ساله شده ام» شامل برنامه ها و مسابقات ویژه معارفی و آموزشی جذاب مخصوص دختران نومکلف است که در سطح استان برگزار می شود.

 

به گفته وی، این جشنواره به میزبانی امور فرهنگی خواهران حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) در راستای اعتلای فرهنگ و ادب بندگی، با همکاری آموزش و پرورش، کانون های فرهنگی هنری مساجد، صداوسیما و ستاد اقامه نماز برگزار می شود.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جشنواره «۹ ساله شده ام» روز ۲۱ اسفند سال جاری همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حرم مطهر برگزار و به صورت زنده برای سایر استان ها از شبکه های مختلف اجتماعی پخش می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان افزود: به دختران برگزیده این جشنواره هدایای ارزنده و متبرک فاطمی، تبلت دانش آموزی و... اهدا می شود.

 

وی یادآور شد: سایت حرم بانوی کرامت، کانال و نرم‌افزار شاد و کانال اختصاصی «‌شده‌ام ۹ ساله» در ایتا به عنوان راه‌های ارتباطی و ثبت‌نام در این جشنواره درنظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با این سه روش اقدام به ثبت‌نام کنند و امتیازدهی بعد از فرآیند ثبت‌نام آغاز خواهد شد.

 

 

پایان پیام/ 73