برگزاری برنامه های دهه فجر به همت کانون «مصلی» خاوران

برگزاری برنامه های دهه فجر به همت کانون «مصلی» خاوران

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
باقری گفت: برنامه های بزرگداشت دهه فجر به همت کانون فرهنگی هنری «مصلی» نماز جمعه خاوران و با همکاری ستاد نماز جمعه این شهر، بر محور نماز جمعه انجام می شود.

«علیرضا باقری» ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و آغاز بهار چهل و سومین سالگرد انقلاب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه های بزرگداشت دهه فجر به همت کانون فرهنگی هنری «مصلی» نماز جمعه خاوران و با همکاری ستاد نماز جمعه این شهر، بر محور نماز جمعه انجام می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «مصلی» خاوران گفت: فضاسازی داخلی و بیرونی مصلی با بهره گیری از بنر و پرچم و پوستر های دهه مبارک فجر توسط معاونت فرهنگی ستاد برگزاری نمازجمعه و کانون انجام شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد برگزاری نماز جمعه و دفتر امام جمعه خاوران تاکید کرد: غبار روبی قبور مطهر شهدا با حضور امام جمعه، رئیس دفتر نهاد، مسئول و اعضای محترم ستاد نمازجمعه با همراهی مسئولان ارشد شهرستانی و شهری را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شب بیست و دوم بهمن ماه در محل مصلی بزرگ نمازجمعه و تجلیل از جوانان نخبه و انقلابی فعال در نهاد مقدس نمازجمعه از برنامه های این دهه مبارک است.

پایان پیام/ 130