برگزاری مراسم جشن انقلاب اسلامی در مسجد «الزهرا (س)» کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مراسم جشن انقلاب اسلامی در مسجد «الزهرا (س)» کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مراسم جشن انقلاب اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجد «الزهرا (س)» کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام عظیم الشان (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه گذشته به عنوان یک الگوی دینی در نظام بین المللی، باعث موج بیداری در جهان اسلام شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: انقلاب اسلامی با تکیه بر قدرت نرم‌ خود که برگرفته از اندیشه، فرهنگ و تفکر اصیل اسلامی است، تغییرات و تحولات اساسی در ساختار و رفتار ملت‌های جهان به وجود آورد و امروز جمهوری اسلامی به‌ دلیل گام برداشتن در امر تمدن‌سازی و بدست ‌آوردن موفقیت‌هایی در ابعاد فردی، داخلی، منطقه‌ای و جهانی، موجبات تداوم بیداری اسلامی را فراهم ساخته است.

وی، انتقال تجارب انقلاب به نسل جدید را بزرگترین مسئله برای صیانت از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و افزود: صیانت از انقلاب اسلامی با انتقال تجربه گذشتگان به نسل جدید محقق می شود.

شفیعی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در گام دوم انقلاب که مسیر آن را مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز ترسیم کرده اند و سردار سلیمانی نیز با خون خود مسیر را روشن ساخته است، بتوانیم قدمی برای نگهداشت انقلاب برداریم و در مسیر انقلاب و عدالت بتوانیم نقشی اساسی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، مراسم جشن انقلاب اسلامی در راستای طرح ملی «ایران قوی» و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجد «الزهرا (س)» کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون برگزار شد، اظهار کرد: پخش کلیپ، اجرای گروه سرود منتظران، ارائه مقاله، شعر خوانی، اهدای جوایز و پذیرایی از دیگر برنامه های اجرایی جشن انقلاب در این مراسم باشکوه بود.

پایان پیام/ 130