برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
قلندری از برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه فجر به همت این کانون بهشهر و با حضور جوانان و اعضای فعال این کانون با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است.

«عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن های دهه فجر به همت کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با محوریت فضای مجازی در دوران کرونا برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: مداحی و مولودی خوانی، برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و توزیع سبد کالا از برنامه های مهم این کانون در دهه فجر است.

 

وی با بیان اینکه حدود 10 عنوان برنامه به همت کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در ایام الله دهه فجر برگزار می شود، خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، خاطره گویی در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی، توزیع سبد کالا، جشن میلاد حضرت زهرا(س) و تزئین مسجد و کانون در دهه فجر از برنامه های این دهه ما در کانون است.

 

قلندری گفت: استفاده از ظرفیت کانون مساجد به عنوان پایگاه فرهنگی و هنری و دینی برای ترویج و تبیین دهه فجر و دستاوردهای انقلاب مهم است و تغییر رویکرد برنامه های بزرگداشت دهه فجر با توجه به شرایط کرونایی به فضای مجازی موقعیت خوبی برای نشر ارزش های انقلاب اسلامی در شرایط حساس کنونی در فضای مجازی است.

 

وی افزود: در طول سال بعضی از ایام نسبت به ایام دیگر برتری و فضیلت دارند که ایام الله دهه فجر از جمله آن ایامی است که برای ما ارزشمند است و باید برای بزرگداشت آن تلاش کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر تصریح کرد: در برنامه های امسال تلاش شد تا مردم در برنامه ها نقش اساسی داشته باشند و مردمی بودن انقلاب باید در همه برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر تبلور پیدا کند.

پایان پیام/ 175