صدور ۵۴۲ مجوز الکترونیکی برای کانون فرهنگی مساجد در خراسان جنوبی

صدور ۵۴۲ مجوز الکترونیکی برای کانون فرهنگی مساجد در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام سبزه کار گفت: تاکنون۵۴۲ مجوز الکترونیکی برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی صادر شده است.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: در حال حاضر ۶۷۳ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خراسان جنوبی راه‌اندازی شده و تاکنون ۵۴۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان با تکمیل مدارک در پرتال کانون مجوز الکترونیکی را دریافت کرده‌اند.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی گفت: ستاد فهمای خراسان جنوبی در صدور مجوز برای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان رتبه دوم کشوری را دارد.

 

وی از تمامی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان درخواست کرد هر چه سریعتر با مراجعه به بخش کاربری سامانه بچه های مسجد نسبت به دریافت مجوز الکترونیکی اقدام کنند و ادامه داد: ثبت درخواست مجوز الکترونیک فعالیت کانون های مساجد یکی از آیتم های طرح ملی « ایران قوی » است.

 

حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اجرای طرح ایران قوی تا ۲۲ بهمن ماه، گفت: ۳۳ نفر از مدیران کانون های فرهنگی هنری فعال مساجد استان به عنوان شبکه رابطین فهما معرفی شده اند که تمامی کانون های استان به عنوان همگروه این کانون ها فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت می کنند.

 

وی بیان کرد: طرح ملی ایران قوی محور فعالیت های کانون های مساجد در سال جاری محسوب می شود که کانون ها می توانند تا ساعت ۱۲ شب ۲۲ بهمن ماه طرح های خود را در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق در سامانه ثبت و بارگذاری کنند.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه کانون های مساجد استان در طرح ملی ایران قوی مشارکت خوبی داشتند، افزود: وضعیت استان ها در فعالیت های جاری سامانه بچه های مسجد به صورت هفتگی سنجیده می شود و در ارزیابی های اخیر که تا ۱۸ بهمن ماه صورت گرفته، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی در بخش رتبه بندی استان ها از حیث درصد مشارکت در طرح ایران قوی، در جایگاه هشتم قرار دارد.

 

به گفته وی همچنین خراسان جنوبی در رتبه بندی استان ها از حیث درصد مشارکت در ثبت اثر تولیدی فیلم در جایگاه هشتم، از حیث درصد مشارکت کانون ها در ثبت اخبار کانونی در جایگاه هفتم، از حیث درصد مشارکت درعضویت شبکه اجتماعی فهما در جایگاه نهم، از حیث درصد مشارکت در طرح ملی سه شنبه های تکریم در جایگاه دهم، در طرح ملی راهکار در جایگاه پنجم و عملکرد در ثبت کتابخانه ها در جایگاه چهارم قرار دارد.

 

حجت الاسلام سبزه کار افزود: خراسان جنوبی در رتبه بندی استان ها از حیث درصد مشارکت در جشنواره قرآنی مدهامتان و جشنواره سردار آسمانی در جایگاه ششم قرار دارد.

پایان پیام/ 375