چهارمین دوره جشنواره بین المللی باب الهدی آغاز به کار کرد

چهارمین دوره جشنواره بین المللی باب الهدی آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
ویژه برنامه افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره بین المللی باب الهدی و رونمایی از پوستر این جشنواره در ساختمان اداره کل فروهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاریشبستان از بوشهر، روز دوشنبه (20 بهمن) با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همزمان با رونمایی از پوستر چهارمین دوره جشنواره بین المللی باب الهدی این جشنواره به صورت رسمی در آغاز به کار کرد.

 

«علیرضا پولاد» نیز در این آئین به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره با هدف آشنایی با سیره و سبک زندگی حضرت امام هادی علیه‌السلام و تولید محتوای مناسب حول محورهای بارز زندگی آن حضرت و همچنین شناسایی افراد مستعد در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوشهر از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بیان کرد: به بخش های اصلی چهارمین دوره جشنواره بین المللی باب الهدی اشاره کرد و ادامه داد: وبینار بین المللی سیره نامه علمی و عملی حضرت امام هادی (ع) با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین دو نفر از اندیشمندان کشور عراق روز (26 بهمن) برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: رونمایی از نماهنگ هادی امت با هنرمندی علی منصور و همچنین برگزاری مسابقه سلفی قرائت زیارت جامعه کبیره از دیگر بخش های چهارمین دوره جشنواره بین المللی باب الهدی در بوشهر می باشد.

 

پولاد در خصوص برگزاری مسابقه سلفی قرائت زیارت جامعه کبیره در راستای چهارمین دوره جشنواره بین المللی باب الهدی اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را که به صورت فیلم موبایلی گرفته شده است را به آدرس فضای مجازی Babalhoda در پیام رسان های (سروش، ایتا و گپ) ارسال کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خاطرنشان کرد: افراد علاقمند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می توانند به آدرس ذکر شده در پیام رسان های مذکور مراجعه کنند.

 

«فاطمه کرم پور» نیز در این آئین با اشاره به اینکه کانون های مساجد به عنوان بازویی توانمند، یاری رسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت اهداف کلان فرهنگی در استان می باشد، اظهار داشت: تعاملات و فعالیت های دو جانبه این اداره کل با کانون های مساجد موجب اتفاق های بسیار خوب و تاثیرگذار در حوزه فرهنگ این استان شده است.

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگ هنری مساجد استان بوشهر با فعالیت های موثر و متنوع جایگاه اصلی خود را در میان نهاد های فرهنگی پیدا کرده و این مهم در آینده موجب تحول در فعالیت های مسجدی خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: توانمند ترین و کارآمد ترین نیروهای جهادی در کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشند که باید در حوزه شهر ها و روستا ها زمینه فعالیت این عزیزان فراهم شود تا شاهد بازخوردی عظیم در حوزه فرهنگ و هنر باشیم.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 647