رهنمودهای جانبازان و ایثارگران باید چراغ راه تمامی مسئولان باشد

رهنمودهای جانبازان و ایثارگران باید چراغ راه تمامی مسئولان باشد

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
پولاد گفت: رهنمودهای جانبازان و ایثارگران باید چراغ راه تمامی مسئولان باشد و نسل جدید باید بدانند موفقیت و پیشرفت‌هایی که در زمینه مختلف به آن رسیدیم همه مرهون ایثارگری و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، روز دوشنبه (20 بهمن) نشست هم اندیشی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با جانباز هشت سال دفاع مقدس «مهدی مرکبی، مشاور فرهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر» در راستای برنامه ریزی و چگونگی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه برگزار شد.

 

«علیرضا پولاد» نیز در این نشست  اظهار داشت: امروز حفظ فرهنگ جانبازی و تکریم و تجلیل از مقام جانبازان، یک ضرورت تلقی می‌گردد و همه آحاد جامعه باید قدر و ارزش رشادت، ایثارگری و نقش آفرینی این عزیزان را بدانند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر بیان کرد:  خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی است که نصیب کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شده است و به مسئولان و کارکنان این نهاد ارزشی بابت چنین افتخاری تبریک می‌گوییم.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت استان بوشهر بیان کرد: در طول همه ‌گیری ویروس کرونا شاهد افزایش وفاق و همدلی در بین مردم بودیم و ایثارگری همواره در کنار رشته پزشکی و پرستاری بیشتر نمود پیداکرد اما این همه‌ گیری عاملی بود که جلوه‌های ایثار کادر درمان به اوج خود برسد و برای مردم نمایان شود.

 

پولاد به لزوم تکریم خانواده های ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و همچنین با تاکید بر اینکه رفع مشکلات و دغدغه های قشر ایثارگر جامعه باید مورد توجه دستگاه ها و نهادها قرار گیرد، تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران را سرمایه ارزشمند نظام اسلامی برشمرد و از آنان به عنوان پشتوانه های اصلی این انقلاب یاد کرد.

 

وى با تأکید بر لزوم استمرار دیدارها و تکریم جانبازان و خانواده‌های آنها توسط مسئولان، اظهار داشت: رهنمودهای جانبازان و ایثارگران باید چراغ راه تمامی مسئولان باشد  و نسل جدید باید بدانند موفقیت و پیشرفت‌هایی که در زمینه مختلف به آن رسیدیم همه مرهون ایثارگری و رشادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که این انقلاب به تمام دنیا صادر شده و الگوی همه آزادگان جهان است و این مهم بدلیل ایثار و فداکاری همه آحاد ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی و حضورشان در صحنه‌های دفاع از انقلاب است.

 

 

پایان پیام/ 647