۲۰ برنامه محوری به مناسبت ایام الله دهه فجر با محوریت مساجد در حال اجراست

۲۰ برنامه محوری به مناسبت ایام الله دهه فجر با محوریت مساجد در حال اجراست

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه ۲۰ برنامه محوری به مناسبت ایام الله دهه فجر با محوریت مساجد در حال اجراست، گفت: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر از سوی نهاد های عضو کارگروه مساجد برنامه هایی نظیر آذین بندی مساجد و معابر و خیابان های اطراف، برپایی موکب با اجرای برنامه و پخش صوت آهنگ های انقلابی مقابل مساجد با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و کانون های مساجد و دیدار با خانواده های شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان به ویژه شهدای انقلاب با رعایت پروتکل های بهداشتی در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» برگزار شد.

مسئول کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس با اشاره به اجرای طرح پاسخگویی به شبهات با موضوع انقلاب در زمان اقامه نماز مساجد توسط ائمه جماعات مساجد، افزود: مسابقات مختلف قرآنی، دینی، هنری و فرهنگی در فضای مجازی ویژه اعضای کانون های مساجد و معرفی کتاب های با موضوع انقلاب در قالب برنامه «شنبه های کتاب» نیز در حال برگزاری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس یادآور شد: مسابقات ورزشی در رشته دوچرخه سواری با عنوان «جام دهه فجر»، مسابقه حفظ سوره فجر، اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» به روح شهدای انقلاب، اجرای برنامه های ویژه و جشن میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) در این ایام برگزار شده است.

وی با اشاره به اجرای رزمایش پایگاه های مقاومت با اجرای برنامه هایی نظیر کمک های مومنانه و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، گفت: برنامه های «10 شب، 10 پایگاه مقاومت» و پخش از صدا و سیمای مرکز فارس با محوریت مساجد فعال در دوران انقلاب، برگزاری مسابقات قرآنی طرح «صراط» به صورت مجازی و رفع شبهات در مورد انقلاب با استفاده از ظرفیت آمرین به معروف و گروه های جهادی در ایام الله دهه فجر اجرا شد.

حجت الاسلام امیدی با تاکید بر تولید محتوا ویژه ایام الله دهه فجر و نشر در بستر فضای مجازی و تهیه بسته های صوتی برای پخش از ماذنه های مساجد و انتشار در فضای مجازی، گفت: سخنرانی های پیش خطبه ها و خطبه های نمازجمعه با محوریت دهه فجر و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی اختصاص داشته است و گلبانگ «الله اکبر» در شب 22 بهمن از ماذنه های مساجد همزمان با شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، پخش می شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ برنامه محوری به مناسبت ایام الله دهه فجر با محوریت مساجد در حال اجراست، گفت: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

پایان پیام/ 130