طنین گلبانگ الله اکبر از بلندگو های مساجد استان بوشهر

طنین گلبانگ الله اکبر از بلندگو های مساجد استان بوشهر

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
پولاد گفت: هم زمان با سراسر کشور امروز ساعت ۲۱:۰۰ گلبانگ الله اکبر از تمامی بلندگو های مساجد استان بوشهر طنین انداز خواهد شد.

«علیرضا پولاد» روز سه شنبه (21 بهمن) در گفتگو با  خبرگزاری شبستان در بوشهر ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب فرصت تقویت وحدت و همدلی و تبیین و نهادینه سازی اهداف انقلاب اسلامی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر به نقش مساجد در تبین اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: از انقلاب اسلامی تا به امروز مساجد مبدا تمام تحولات و اتفاق های تاثیرگذار در ایران اسلامی بوده است.

 

پولاد ادامه داد: در دوران انقلاب اسلامی این منبرهای مساجد بودند که مردم را بیدار کرده و رژیم ستم شاهی را سرنگون کردند و در دوران هشت سال دفاع مقدس اعزام نیروها به جبهه های حق علیه باطل از مساجد صورت می گرفت و در زمان شیوع بیماری کرونا مردم از مساجد به یاری مردم آسیب دیده شتافتند.

 

 مسئول کمیته مساجد ستاد دهه مبارک فجر استان بوشهر با تاکید براینکه  دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی زماني مناسب براي افزايش بصيرت و معرفت در جامعه است، اظهار داشت: نسل جوان جامعه امروز بیش از هرزمان نیازمند شنیدن واقعیت ها و تحولات تاریخی این مرز و بوم می باشد و افرادی که دوران انقلاب اسلامی حضور داشتند باید خاطرات و مشاهدات خود را به جوانان انتقال دهند.

 

پولاد خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام و آشنایی نسل جوان با ماهیت انقلاب، افکار و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و عقبه‌های نظام اسلامی است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر یادآور شد: هم زمان با سراسر کشور امروز ساعت 21:00  گلبانگ الله اکبر از تمامی بلندگو های مساجد استان بوشهر طنین انداز خواهد شد.

 

پایان پیام/ 647