نقش آفرینی اعضای کانون امام علی(ع) ساری در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند

نقش آفرینی اعضای کانون امام علی(ع) ساری در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
نیرین به نقش آفرینی اعضای کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند اشاره کرد وگفت: یک خانواده ساروی لوازم ضروری منزل خود را به مشورت بچه های مسجد به نوعروسان اهدا کردند.

«محمدعلی نیرین» به فعالیت های عام المنفعه اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) ساری ذیل رواق همدلی طرح ایران قوی اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، گفت: با هدایت های بچه های مسجدامیرالمومنین(ع) کوی طبرستان یک خانواده خیراندیش اهل شهرستان ساری مرکز مازندران لوازم ضروری زندگی را که بیشتر از نیاز در منزل داشتند برای توزیع بین نیازمندان در اختیار این مسجد قرار دادند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری با بیان اینکه بیش از سه سال است که فعالیت های عام المنفعه این کانون با محوریت خیریه 110 انجام می شود، یادآورشد: خیریه 110 زیر نظر کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری تلاش دارد با همکاری خیرین و خانواده‌های معظم شهدا و مردم خیرخواه به رفع مشکلات نیازمندان بپردازد.

وی با بیان اینکه لوازم اهدایی این خانواده ساروی شامل یخچال، تلویزیون، مبل، اجاق گاز، لباسشویی، جاروبرقی،2تخته فرش، 4تخته گلیم، 4 عدد تخت، تشک، 2عدد تشک خشخواب، لوازم آشپزخانه و... بوده است، افزود: این وسایل اهدایی با حفظ کرامت انسانی در بین نوعروسان در انتظار جهیزیه توزیع شده است.

نیرین با بیان اینکه تهیه و توزیع بسته های معیشتی، لوازم التحریر، البسه گرم، غذای گرم، آجیل شب یلدا، برنج، بین نیازمندان ساری و حتی سیل زدگان سیستان و بلوچستان مرود توجه اعضای کانون امام علی(ع) بوده و این کمک های مومنانه تداوم دارد، یادآورشد: تمامی فعالیت های این خیریه و کانون فرهنگی هنری با محوریت بیت شریف شهید جانباز «عباسعلی نیرین» انجام می شود.

پایان پیام/ 286