تجلیل از خانواده شهید «یاسر اکبرزاده» در سه‌شنبه‌ های تکریم

تجلیل از خانواده شهید «یاسر اکبرزاده» در سه‌شنبه‌ های تکریم

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
آئین طرح ملی سه شنبه های تکریم با همکاری ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی و کانون فرهنگی هنری الغدیر معصومیه بیرجند در منزل شهید « یاسر اکبرزاده» در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، در دهمین روز از دهه مبارک فجر و چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آئین معنوی طرح ملی سه شنبه های تکریم با همکاری ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی و کانون فرهنگی هنری الغدیر معصومیه بیرجند در منزل شهید « یاسر اکبرزاده» در بیرجند برگزار شد.

 

«فاطمه میابادی» مادر شهید اکبرزاده در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزندش پرداخت و گفت: یاسر از همان کودکی علاقه خاصی به هیئت و مراسم مذهبی داشت به گونه‌ای به اتفاق تعدادی از پسران محله هیئت عزاداری کوچکی تشکیل داده بود و با یک بلندگوی کوچک معمولی و چند پرچم عزاداری می‌کردند و هیئت آنها بسیارمعنوی بود. یاسر لباس نو بر تن نمی‌کرد تا دوستانش با دیدن این منظره حسرت نخورند.

 

وی ادامه داد: یاسر پوریای ولی محله بود، هرکس اتفاقی برایش می‌افتاد مشکلاتش را برطرف می‌کرد. همیشه تلاش می‌کرد با آب سرد وضو بگیرد و از کلاس سوم دبستان روزه‌های خود را به طور کامل می‌گرفت در محافل قرآنی شرکت می‌کرد و روزی استاد قرآن‌اش به او گفته بود اگر به قرآن خواندن ادامه دهی آینده درخشانی خواهی داشت.

 

این ممادر شهید تأکید کرد: خوشحالم که فرزندم در راه دفاع از انقلاب و اسلام به شهادت رسیده است و امروز حاضر هستم که سه فرزند دیگر خود را نیز در راه اسلام و انقلاب بدهم.

 

یاسر اکبرزاده در شهریور سال ۱۳۶۰ در بیرجند متولد شد و ۱۹ سال و ۸ ماه داشت که در منطقه عملیاتی کوه سرخ کاشمر همزمان با (۲۸ صفر سالروز شهادت حضرت رسول اکرم (ص)) در اردیبهشت ۱۳۸۰ در لباس مقدس نیروی انتظامی در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

 

 

پایان پیام/ 375