گرامیداشت ۲۲ بهمن توسط اهالی مسجد حضرت ابراهیم(ع) با کاروان‌های موتوری و خودرویی

گرامیداشت ۲۲ بهمن توسط اهالی مسجد حضرت ابراهیم(ع) با کاروان‌های موتوری و خودرویی

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری گفت: اهالی مسجد حضرت ابراهیم (ع) سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با راه اندازی کاروان‌های خودرویی و موتوری در شب و روز ۲۲ بهمن گرامی می‌دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد حضرت ابراهیم (ع) با تدارک ویژه برنامه های مختلف چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشته است، اظهار کرد: ما در مجموع 10 ویژه برنامه شامل سخنرانی مذهبی در شب و روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بیان خاطرات دو تن از مبارزان و نیروهای انقلابی، تجلیل از خانواده شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع 80 بسته معیشتی میان نیازمندان در ایام الله دهه فجر برگزار کرد.

 

امام جماعت مسجد حضرت ابراهیم (ع) (واقع در تهران، خیابان جمهوری اسلامی، ابتدای خیابان 30 تیر) افزود: برگزاری همایش صبر و شکر که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرهنگسرای اندیشه در راستای نمایش اتحاد پیروان ادیان توحیدی اعم از مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان در ایران اجرا شد در روز سه شنبه 21 بهمن ماه در این مسجد نیز برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: راه اندازی دو کاروان موتوری و خودرویی و بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شب و روز در شب و روز 22 بهمن برنامه دیگر مسجد حضرت ابراهیم (ع) در خیابان 30 تیر در ایام الله دهه فجر است که ان شاءالله سال آینده با نابودی ویروس کرونا نمازگزاران این مسجد همچون سال های پیش از شیوع ویروس کرونا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

 

حیدری در ادامه با بیان اینکه توزیع بسته های ارزاق میان نیازمندان همسو با فرمایش مقام معظم رهبری در هفت نوبت توسط اهالی مسجد حضرت ابراهیم در دوره شیوع ویروس کرونا صورت گرفت، یادآور شد: این بسته ها شامل برنج، چای، قند، شکر، خرما، رشته ماکارونی و حبوبات بود. همچنین در چهار نوبت گوشت و مرغ نیز میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

وی در پایان با بیان اینکه گروه جهادی پایگاه بسیج حضرت ابراهیم (ع) به ضدعفونی کردن این مسجد و خیابان 30 تیر در اجرای طرح شهید سلیمانی و غربالگری ساکنان و کسبه این خیابان و همچنین خیابان جمهوری اسلامی مشارکت داشته است، گفت: نماز جماعت و سایر برنامه های این مسجد نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و البته هر زمان که ستاد ملی مقابله با کرونا عدم ممنوعیت برگزاری نماز جماعت را در مساجد اعلام کرده بود، برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 397