آتشگاه‌ها برای وحدت و دفاع از کشور و انقلاب دوشادوش مساجد هستند

آتشگاه‌ها برای وحدت و دفاع از کشور و انقلاب دوشادوش مساجد هستند

تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
نمیرانیان با بیان اینکه جامعه زرتشتی با همه توان برای سربلندی کشور تلاش می‌کند، تاکید کرد: کنیسه‌ها، کلیساها و آتشگاه‌ها در کنار مساجد از مراکز تقویت وحدت و همدلی میان تمام ایرانیان و دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند.

«افشین نمیرانیان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ایران طی 42 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، حوادث مختلفی رقم خورده و پیروزی های زیادی نیز به دست آورده است، اظهار کرد: همه ایرانی ها از ادیان و اقوام مختلف خود را در این شکست ها و پیروزی ها سهیم می دانند.

 

رییس انجمن زرتشتیان تهران افزود: جامعه زرتشتی کشور نیز با تمام وجود برای موفقیت و سربلندی ایران تلاش می کند و دفاع از انقلاب اسلامی را وظیفه خود می داند.

 

وی با بیان اینکه انجمن زرتشتیان در سراسر کشور همه ساله ویژه برنامه هایی در بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می کنند، اضافه کرد: برنامه جالبی که چند دستگاه با همدیگر برای نمایش زندگی مسالمت آمیز اقلیت های دینی در ایران برگزار کرده اند که طی آن یک مسجد، یک کنیسه، یک آتشکده و یک کلیسا محل بزرگداشت و ابراز شکر بر نعمت انقلاب بود، اقدام خوبی است که می تواند اتحاد میان پیروان ادیان مختلف را تقویت کند.

 

نمیرانیان در پایان گفت: کنیسه ها و کلیساها و آتشگاه ها در کنار مساجد از مراکز تقویت وحدت و همدلی میان تمام ایرانیان و دفاع از ارزش های انقلاب هستند.

پایان پیام/ 9