طرح ایران قوی بسترلازم برای رقابت سازنده بین کانون های مساجد را فراهم کرد

طرح ایران قوی بسترلازم برای رقابت سازنده بین کانون های مساجد را فراهم کرد

تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹
به گفته احمدخانی، طرح ایران قوی، بستر مناسب برای رقابت سازنده بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و معرفی توانمندی ها و استعداد بچه های مسجد را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در آیین اختتامیه طرح ایران قوی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن ماه اظهار کرد: مردم پایتخت شور و شعور حسینی با حضور گسترده در راهپیمایی متفاوت امسال بار دیگر ولایتمداری خود را ثابت کردند.

 

محمدربیع احمدخانی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متنوع در دهه فجر امسال گفت: برنامه های خوبی از طریق کانون های مساجد استان در دهه فجر اجرا شد.

 

وی به مشارکت جدی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در طرح ایران قوی اشاره کرد و گفت: این طرح بستر مناسبی برای رقابت سازنده بین کانون های مساجد ایجاد کرده است.

 

به گفته سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با حضور پرشور کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در طرح ایران قوی، استان زنجان در سطح کشور جایگاه برتری کسب کرده است.

 

این مقام مسئول بر استمرار این برنامه ها تاکید کرد و گفت: اجرای چنین برنامه هایی در سطح مساجد موجب رونق بخشی به مساجد استان و جذب جوانان به این مراکز می شود.

 

در ادامه این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، رابطان فهمای استان زنجان به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

طرح ملی ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی، متشکل از ۴۰ عنوان برنامه در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق طراحی شده و در بیش از ۲۵ هزار کانون مسجدی اجرا شد.

 

این طرح از هفته دفاع مقدس در کشور آغاز شده بود و شب گذشته همزمان با 22 بهمن به کار خود پایان داد، ارزیابی اولیه در مرحله استانی و داوری نهایی در سطح ملی است که در سطح استان از کانون های برتر هر استان براساس بیشترین امتیاز کسب شده در سامانه بچه های مسجد تقدیر ویژه صورت می گیرد و در سطح ملی از رتبه برتر با جایزه نقدی یکصدمیلیون ریالی، رتبه شایسته تقدیر جایزه نقدی پنجاه میلیون ریالی و از هفت رتبه شایسته تقدیر در هر رواق با جایزه نقدی سی میلیون ریال تقدیر می شود.

 

پایان پیام/ 73