دیدار اعضای کانون «شهید سلیمانی» با خانواده شهید خلبان «حسین روزیطلب»

دیدار اعضای کانون «شهید سلیمانی» با خانواده شهید خلبان «حسین روزیطلب»

تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضایی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا» شیراز با خانواده محترم شهید خلبان «حسین روزیطلب» دیدار کردند.

حجت الاسلام «حسین رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا» شیراز با خانواده محترم شهید خلبان «حسین روزیطلب» دیدار کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا» شیراز با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور مدیون ایثار شهدا و صبر خانواده های آنان است، تاکید کرد: تکریم و سرکشی از خانواده شهدا وظیفه همه ماست و باید این کار مهم به فرهنگی در بین مسئولان کشور نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه معنوی در راستای طرح ملی «ایران قوی»،‌ «سه شنبه های تکریم» و از سری برنامه های کانون در دهه فجر، شکل گرفت، افزود: تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه «منصوریه» شیراز اضافه کرد: خانواده شهدا از افتخارات کشور هستند و مردم ایران نیز همواره نشان دادند که قدردان خون شهیدان بوده و هستند و انقلاب اسلامی با خون شهیدان سرپاست و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در زندگی ها جاری است، انقلاب دچار مشکل نمی ‌شود. 

وی با اشاره به اینکه فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت را سبب ضرر در دنیا و آخرت و ایجاد انحراف برای مردم است، تاکید کرد: مدیران کشور باید همواره در راستای آرمان های شهدا و راه آنها گام بردارند و اجازه ندهند که خون شهیدان پایمال شود.

خاطر نشان می شود، شهید خلبان «حسین روزیطلب» در سال 1332 در شیراز چشم به جهان خاکی گشود و در تاریخ 10 مهرماه 1359 طی یک عملیات برون مرزی و در راه بازگشت، هواپیما مورد اصابت قرار گرفته و پس از فرود اضطراری به علت شدت صدمات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پایان پیام/ 130