۲ کانون فرهنگی و هنری از استان فارس در میان ۱۱۰ کانون برتر کشور قرار گرفت

۲ کانون فرهنگی و هنری از استان فارس در میان ۱۱۰ کانون برتر کشور قرار گرفت

تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی گفت: در روز ۲۲ بهمن ۱۱۰ کانون فرهنگی هنری برتر کشور معرفی شدند که نام ۲ کانون فرهنگی هنری از استان فارس هم در این لیست دیده می شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، با اشاره به اینکه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول سال یک فعالیت چشم گیر است، گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، بدون هیچ چشم داشتی و برای رضای خداوند متعال و همچنین برای زنده نگهداشتن نام مساجد که خانه های خدا روی زمین هستند، فعالیت های فرهنگی و هنری انجام می دهند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه البته کانون های فعال در سطح استان بر اساس فعالیت هایی که در سامانه «بچه های مسجد» ثبت کرده اند، همواره مورد حمایت های مختلف قرار می گیرند، افزود: در روز 22 بهمن 110 کانون فرهنگی هنری برتر کشور معرفی شدند که نام 2 کانون فرهنگی هنری از استان فارس هم در این لیست دیده می شد.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی «ایران قوی» از هفته دفاع مقدس آغاز و تا 22 بهمن سال جاری ادامه داشت، تاکید کرد: در این طرح کانون ها بر اساس ثبت فعالیت های خود در رواق های 12 گانه «ایران قوی» که در قالب سه «شبستان» مختلف و چهار موضوع کلی، دیده شده بود، کسب امتیاز کردند.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه مراسم معرفی کانون های برتر، عصر روز 22 بهمن ماه در محل ستاد کانون های مساجد کشور «فهما» برگزار شد، افزود: کانون های «پویندگان بصیرت» و «بشارت» به ترتیب از روستای «مهرآباد» مرودشت و شهرستان قیروکارزین از استان فارس در این لیست حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت کانون فرهنگی هنری «بشارت» مسجد «شهید مطهری» شهر کارزین به عهده «مصطفی جعفری» است، تاکید کرد: مدیریت کانون فرهنگی هنری «پویندگان بصیرت» مسجد «فاطمیه (س)» روستای «مهرآباد» به عهده «سعید پاکدل» است.

 

پایان پیام/ 130