اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه «میراث قاسم»

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه «میراث قاسم»

تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
اسامی برگزیدگان مسابقه میراث قاسم، همزمان با آغاز ماه رجب از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ستاد فهما به منظور گسترش و نشر مفاهیم والای وصیت‌نامه آن شهید بزرگوار تصمیم به برگزاری رویدادی محتوا محور با تمرکز بر وصیت‌نامه سردار دل‌ها در قالب برگزاری مسابقه میان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور کرد.

 
این مسابقه با عنوان «میراث قاسم» در چهار محور پوستر، پادکست، اینفوگرافیک و کلیپ برگزار شده و پس از جمع‌آوری آثار ارسالی از سراسر کشور، ارزیابی آثار از سوی تعدادی از داوران جشنواره‌های داخلی که سابقه ارزیابی و داوری آثار در جشنواره‌هایی نظیر فیلم مدرسه و مجموعه مدارس علوی را داشتند انجام شد و در نهایت در هر محور، یک‌اثر به عنوان منتخب هیئت داوران معرفی شد.
 
 
همچنین در گام بعدی تعدادی از آثار که حدنصاب نمره را کسب کرده بودند، در بستر اینستاگرام، به داوری مردمی گذاشته شدند و پس از ۲۴ ساعت سه اثری که بیشترین تعداد آرای مردمی را دریافت کردند، به عنوان برگزیدگان مردمی معرفی شدند.

 

این گزارش می افزاید: اسامی برگزیدگان هیات داوران و برگزیدگان داوری مردمی این مسابقه همزمان با اولین شب ماه مبارک رجب اعلام شد. اسامی این افراد به شرح ذیل است:

جعفر صادقی زینالی؛ استان آذربایجان غربی-برگزیده هیات داوران در رشته اینفوگرافیک

فاطمه برسرآمد؛ استان خراسان رضوی-برگزیده هیات داوران در رشته پادکست

حجت بایرام‌پور-برگزیده هیات داوران در بخش پوستر 

محمدحسین شهبازی-برگزیده هیات داوران در رشته کلیپ

همچنین در بخش آرا مردمی نیز جعفر صادق زینالی در رتبه اول، آتنا قیاسوند در رتبه دوم و محمدیاسین شهبازی به عنوان برگزیده رتبه سوم شناخته شد.

 

 

پایان پیام/ 9