مسابقه پیامکی بهترین جمله و کلام در مورد انقلاب برترین های خود را شناخت

مسابقه پیامکی بهترین جمله و کلام در مورد انقلاب برترین های خود را شناخت

تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضایی گفت: مسابقه پیامکی بهترین جمله و کلام در مورد انقلاب و دهه فجر در راستای طرح ملی «ایران قوی»، به همت کانون «شهید سلیمانی» شیراز برگزار شد و برترین های خود را شناخت.

حجت الاسلام «حسین رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مسابقه پیامکی بهترین جمله و کلام در مورد انقلاب و دهه فجر در راستای طرح ملی «ایران قوی»، به همت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا» شیراز برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجا» شیراز با اشاره به اینکه در این مسابقه 48 نفر شرکت کردند، افزود: از بین آثار رسیده سه اثر به عنوان اثر برتر مشخص شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه «منصوریه» شیراز با تاکید بر اینکه دهه فجر خورشید فروزانی است که تابش انوارش سراسر گیتی را فرا خواهد گرفت و دهه فجر نمود عزت و افتخار ایرانیان است، افزود: افرادی که در این مسابقه شرکت کردند از استان های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، خراسان رضوی و فارس بودند و به سه نفر برتر جوایزی از سوی کانون اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه به ترتیب «علی معینی راد» از شیراز، «سید عرفان مهدوی» از مشهد مقدس و «حسن معینی زاده»، به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم شناخته شدند، تاکید کرد: هدف از تشکیل این مسابقه آشنایی بهتر و بیشتر نوجوانان با آرمان های انقلاب اسلامی بوده که الحمدالله نوجوانان استقبالی خوبی از این مسابقه به عمل آوردند.

پایان پیام/ 130