برگزاری ویژه برنامه شهادت امام هادی (ع) در بوشهر

برگزاری ویژه برنامه شهادت امام هادی (ع) در بوشهر

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام رکنی گفت: ویژه برنامه شهادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی النقی (ع) به همت کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) شهرستان بوشهر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل مزار شهدای گمنان بوستان شغاب برگزار می شود.

«حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی» روز یکشنبه (26 بهمن) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام هادی (ع) اظهار داشت: امام هادی (ع) در تمام زمینه های فردی، اعم از ظاهری و اخلاقی، زبانزد همگان بود، ایجاد ارتباط عاشقانه با معبود و معشوق ازلی و عبادت فراوان، از ویژگی های برجسته این امام بزرگوار است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه یکی از محورهای اساسی و از سترگ ترین پشتوانه های امامت، دانش امام است که بر اساس آن بشریت از کوره راه های نابودی رهایی می یابد، بیان کرد: شخصیت علمی امام هادی(ع) از همان دوران کودکی و پیش از امامت ایشان شکل گرفته بود. مناظره های علمی، پاسخ گویی به شبهه های اعتقادی و تربیت شاگردان برجسته نمونه های برجسته ای از جایگاه والای علمی امام هادی(ع) است. او در همان کودکی مسائل پیچیده فقهی را که بسیاری از بزرگان و دانشمندان در حلّ آن فرو می ماندند، حل می کرد.

 

حجت الاسلام رکنی با اشاره به اینکه ویژه برنامه شهادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی النقی به همت کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) شهرستان بوشهر برگزار می شود، اظهار داشت: این ویژه برنامه با سخنرانی «آیت الله کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران امروز ساعت 19 در محل مزار شهدای گمنام بوستان شغاب بوشهر برگزار می گردد.

 

وی ادامه داد: مداحان این مراسم «حاج صادق آهنگران» و «محمد الفصولی الکربلایی» می باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی (ع) شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد: ویژه برنامه شهادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی النقی (ع) با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و محبان اهلبیت که علاقمند به شرکت در این مراسم می باشند برای حضور در این مراسم حتما از ماسک استفاده کنند.

 

پایان پیام/ 647