درخشش گروه سرود «مصباح»مسجد داودقلی زنجان

درخشش گروه سرود «مصباح»مسجد داودقلی زنجان

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
به گفته مرادی، گروه سرود «مصباح» ۱۵ نفر از نوجوانان هنرمند و مستعد زنجانی هستند که در مناسبت های ملی مذهبی استانی خوش درخشیدند.

مسئول گروه سرود مصباح مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: این گروه سرود متشکل از دختران و پسران هنرمند زنجانی است که برای اعتلای فرهنگ و ارزش های جامعه با موضوعات ارزشی ، اقدام به اجرای سرود همایشی و میدانی در سطح شهر زنجان می کنند.

علیرضا مرادی هدف گروه سرود مصباح را رساندن پیام فرهنگ صحیح زندگی، محبت کردن و باهم بودن در قالب سرود پر محتوا عنوان کرد و افزود: همه دختران و پسران نوجوان این گروه با عشق و علاقه روزهای متوالی برای یک اجرا کار می کنند تا اثر ماندگاری برای مخاطبان خود در جامعه بر جای بگذارند.

 

وی در ادامه افزود: این نوجوانان زنجانی با وجود علاقه ، استعداد هنری بالایی دارند و برای کارهای هنری ارزشی گلچین شده اند.

مسئول گروه سرود مصباح مسجد داودقلی زنجان از مسئولان متولی فرهنگ استان درخواست کرد از نوجوانان هنرمند و آثار هنری آنان که برای جامعه تولید می شود حمایت کنند و مسیر پیشرفت و تعالی آنان را بعنوان سرمایه های هنری زنجان هموار کنند.

مرادی با اشاره به این تولید آثار هنری سخت است و سرمایه معنوی و مادی نیاز دارد گفت :البته در اول مسیر هستیم و تا رسیدن به قله های پیشرفت و جریان سازی فرهنگی در جامعه تلاش می کنیم.

وی در پایان از مدیریت خوش فکر و هنر دوست  قرارگاه جامع خانواده در مسجد داودقلی زنجان قدردانی کرد و گفت: با همت و تلاش حجت الاسلام ولایتی توانستیم گروه سرود موفقی را تشکیل بدهیم و امیدواریم بتوانیم به لطف خدا آغازگر مسیر اعتلای فرهنگی استان زنجان باشیم.

گروه سرود مصباح مسجد داودقلی زنجان متشکل ها از خانم ها مائده نبیلو- بیات - رقیه نبیلو - معصومه نصیری - فاطمه حسنی- نیلوفر یوسفی- ستیلا اشراقی - محنا هادی- نگین بیات و آقایان ابوالفضل حسنی -کیان کلهری - علی چرمی- عرفان احمدی- حمیدرضا احمدی - محمد صالح نبیلو و خسرو بیات است.

 

 

 

 

پایان پیام/ 73