تبیین نقش مسجد در حوزه های مختلف در دستور کار فعالیت های کانون امام علی(ع) نکا

تبیین نقش مسجد در حوزه های مختلف در دستور کار فعالیت های کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
چادرنشین گفت: تبیین نقش کانون و مسجد در حوزه های مختلف در دستور کار فعالیت های کانون امام علی(ع) نکا قرار دارد و این مهم در دهه فجر با قوت بیشتری اجرایی شد و در طول سال ادامه خواهد داشت.

«مجتبی چادرنشین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای توجه به کارکردها و تبیین نقش مساجد در حوزه‌های مختلف است  و به همین مناسبت ویژه برنامه های مختلفی به محوریت کانون و مسجد در کانون امام علی(ع) نکا برگزار شد.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاکیدات پرهیز از تجمعات، برنامه های دهه فجر متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد و گردهمایی ها محدودتر و با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرایی شد.

چادرنشین گفت: 15 برنامه با محوریت کانون امام علی(ع) در دهه فجر برگزار شد و تلاش شد تا در راستای نهادینه کردن ارزش ها تلاش شود.

وی تصریح کرد: آذین بندی محله و مسجد و کانون، توزیع لوازم التحریر، کمک های مومنانه، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل و تکریم از فعالان مسجدی، دیدار با امام جمعه نکا، معرفی کتاب ها ی امام خمینی(ره)، برپایی سخنرانی مجازی و جلسات روشنگری، برگزاری مسابقات نقاشی و مسابقات ورزشی، توزیع ماسک و تست کرونا و.. از برنامه های دهه فجر در کانون امام علی(ع) نکا بوده است.

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا افزود: کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) با توجه به شرایط کرونایی مسابقات ورزشی را با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار کرد و همچنین توزیع ماسک و مسابقات تیراندازی با قوت اجرایی شد.

چادرنشین یادآور شد: با توجه به شرایط امروز کشور در پی شیوع این ویروس منحوس( کووید19) در جامعه بیشتر برنامه‌های جشن انقلاب اسلامی در فضای مجازی با محوریت مساجد برگزار شد و این مهم در دستور کار کانون امام علی(ع) نکا هم بوده است و تلاش شد تا با استفاده از توان جوانانو نوجوانان برنامه های متنوع تری برگزار شود.

پایان پیام/ 175