تدارک بچه‌های مسجد برای سالروز شهادت امام هادی(ع)

تدارک بچه‌های مسجد برای سالروز شهادت امام هادی(ع)

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
بچه‌های مسجد با برگزاری جشنواره بین‌المللی «باب الهدی»، قرائت زیارت جامعه کبیره و اجرای طرح سراسری «تلاوت نور» به ساحت امام هادی(ع) ادای احترام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد  خبرگزاری شبستان، ترویج و تبلیغ سیره و سبک زندگی معصومان علیهم السلام از وجوه همت و کارویژه های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است. در این راستا در ایام ولادت یا شهادت آن حضرات(ع) ویژه برنامه های متنوعی را تدارک می بینند چنانکه به مناسبت فرا رسیدن سوم رجب، سالروز شهادت امام هادی(ع) برنامه های متنوعی با محوریت دهمین امام شیعیان جهان در ستاد فهما و نیز کانون های مسجدی اجرا می شود.

 

برگزاری جشنواره بین المللی «باب الهدی» ویژه گرامیداشت مقام امام هادی(ع) از 20 تا 25 بهمن ماه و در محورهایی همچون برگزاری وبینارهای بین المللی سیره نامه علمی و عملی حضرت امام هادی(ع) با حضور اندیشمندان جهان اسلامی، ارسال تصویر قرائت زیارت جامعه کبیره و رونمایی از نماهنگ «هادی امت» تولید بچه های مساجد بوشهر ازجمله این برنامه ها است.

 

قرائت زیارت جامعه کبیره در کانون های مساجد و اعلام مشارکت در این طرح از طریق پیام رسان های داخلی نیز از برنامه های کانون به مناسبت سالروز شهادت امام هادی(ع) است.

 

همچنین، طرح سراسری «تلاوت نور» به دو شیوه حضوری و مجازی امشب (یکشنبه، 26 بهمن ماه) برگزار و ثواب آن به محضر امام هادی(ع) اهداء می شود.

 

پایان پیام/ 9