صدور مجوز الکترونیکی ۳۷۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس

صدور مجوز الکترونیکی ۳۷۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی از صدور مجوز الکترونیکی۳۷۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خبر داد و گفت: روند دریافت مجوز الکترونیکی توسط همه کارشناسان ستاد استان در حال پیگیری است.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: یک هزار و 242 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فارس تاسیس و راه اندازی شده است و تاکنون 370 کانون فرهنگی هنری مساجد استان با تکمیل مدارک در پرتال کانون مجوز الکترونیکی را دریافت کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: روند دریافت مجوز الکترونیکی توسط همه کارشناسان ستاد استان در حال پیگیری است و مدیران کانون ها می توانند پیگیری برای صدور مجوز با کارشناسان ستاد استان تماس بگیرند.

وی یادآور شد: آموزش دریافت مجوز در کانال ها ستاد استان بارگذاری شده است و صفحه اینستاگرام به نشانی https://instagram.com/mehrab_fars قرار گرفته است.

حجت الاسلام امیدی تاکید کرد: شرایط اخذ مجوزالکترونیکی در پورتال مدیر کانون در سامانه «بچه های مسجد» کانون اعلام شده است و مدیران کانون ها برای اطلاعات بیشتر و همچنین در صورت بروز مشکل می توانند با کارشناسان استان تماس داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ادامه داد: رابطین کانونی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها نیز ستاد استان را در اخذ مجوز الکترونیکی کانون ها یاری می دهند و بالاترین درصد مشارکت مربوط به شهرستان لامرد است.

پایان پیام/ 130