اعطای ۵ کارت مهربانی به خانوارهای نیازمند روستای گرجی محله بهشهر

اعطای ۵ کارت مهربانی به خانوارهای نیازمند روستای گرجی محله بهشهر

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
الیاسی از اعطای ۵ کارت مهربانی به خانوارهای نیازمند روستای گرجی محله بهشهر خبرداد و گفت: این کارت جهت خرید روزانه نان به افراد نیازمند روستا اهدا شد.

« محمد مهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: تلاش برای رفع نیاز نیازمندان از برنامه های مهمی است که در دستور کار داریم و در همین راستا از هر فرصتی برای رفع نیازها استفاده می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: کار خیر و خداپسندانه خرید روزانه نان برای نیازمندان با حفظ کرامت انسانی کاری از کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر با همکاری خادمیاران رضوی است که در مجموع 5 کارت به ارزش 22 میلیون و 500 هزار ريال به نیازمندان این روستا کمک شد.

 

وی تصریح کرد: ارزش هر کارت 4 میلیون و 500 هزار ریال است که برای 5 خانوار و روزانه 5 هزار تومان خرید نان شارژ شده است و به مدت 3 ماه شارژ شده است و در صورت نیاز 3 ماه بعد هم تمدید می شود.

 

الیاسی گفت: اعطای 5 کارت مهربانی به خانوارهای نیازمند روستای روگرجی محله بهشهر با هدف دستگیری از نیازمندان اجرایی شده است و در مراحل بعدی با شناسایی نیازمندان واقعی بیشتر، افراد دیگری هم تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

 

مدیر مسئول کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: در صورتی که نیاز این افرادی که کارت به آنان تعلق گرفته است؛ برطرف نشود؛ کارت مجددا" شارژ می شود.

پایان پیام/ 175