مراسم عزاداری شهادت امام هادی (ع) به همت کانون های مساجد فارس برگزار شد

مراسم عزاداری شهادت امام هادی (ع) به همت کانون های مساجد فارس برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی گفت: کانون های مساجد فارس در ایام شهادت امام هادی (ع) با برگزاری مراسم های بزرگداشت به صورت حضوری و یا مجازی، نسبت به آن امام همام ابزار ارادت کردند، تمام برنامه های حضوری مساجد با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همراه است.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام هادی (ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: آن امام همام یادگارهای ارزشمندی چون «زیارت جامعه کبیره» و خطبه «غدیریه» را برای ما به جا گذاشتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه در ایام شیوع بیماری کرونا، کانون های مساجد تعطیل نبودند و با شیوه ای دیگر به مردم خدمات رسانی می کردند، افزود: برخی برنامه های مذهبی به خاطر شیوع این بیماری منحوس، در فضای مجازی برپا شد و برخی کانون ها هم که در نقاط کم خطر قرار دارند، اقدام به برپایی مراسم های مذهبی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی کردند.

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در ایام شهادت امام هادی (ع) با برگزاری مراسم های بزرگداشت به صورت حضوری و یا مجازی، نسبت به آن امام همام ابزار ارادت کردند، تاکید کرد: تمام برنامه های حضوری مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

حجت الاسلام امیدی اظهار کرد: برخی کانون ها هم به یاد آن امام همام اقدام به توزیع بسته های معیشتی کردند و در برخی کانون ها هم طرح ملی «تلاوت نور» اجرا و ثواب قرائت قرآن، به حضرت امام هادی (ع) هدیه شد.

پایان پیام/ 130