۲ واحد مسکونی به همت کانون شهدای مزگده شفت در حال احداث است

۲ واحد مسکونی به همت کانون شهدای مزگده شفت در حال احداث است

تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
گوهری از درحال ساخت بودن ۲ واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند شفت به همت جهادگران مسجدی خبرداد.

«امیر گوهری» با اشاره به تشکیل مرکز نیکوکاری باب‌الحوائج مسجد امام سجاد(ع) به همت کانون فرهنگی هنری شهدای مزگده شفت به خبرنگار شبستان گفت: این مرکز در راستای احیای کارکرد مساجد و کمک به نیازمندان و محرومان در مسجد امام سجاد تاسیس شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مزگده شفت ادامه داد: از سال ۹۵ اقدام به احداث و بازسازی مسکن برای نیازمندان و خانوارهای بی‌سرپرست و بدسرپرست شناسایی شده محل کردیم و با نیت «هر سال یک خانه» ایجاد مسکن مناسب برای محرومان را اولویت قرار دادیم.

 

وی با بیان اینکه ساخت پنجمین واحد مسکونی را از ابتدای سال آغاز کردیم اظهارداشت: این واحد مسکونی همزمان با دهه فجر تحویل خانواده شد.

 

گوهری از احداث ۲ واحد مسکونی دیگر در روستاهای لاسک و بابارکاب چوبر خبر داد و اعلام کرد: عملیات اجرایی احداث این واحدها در مراحل پایانی قرار دارد و به‌زودی در یکی از مناسبت‌های ملی و مذهبی افتتاح و در اختیار محرومین قرار می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد (ره) شفت نیز همراه جهادگران کانون شهدای مزگده در احداث این واحدهای مسکونی است خاطرنشان کرد: برای احداث این واحد مسکونی۵۰ متری یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است که سهم کمیته امداد ۳۰۰ میلیون ریال، تسهیلات بلاعوض ۳۲۰ میلیون ریال بوده و آورده مددجو ۷۵۰ میلیون ریال بوده که از سوی خیرین تامین شده است.

پایان پیام/ 84