معرفي فعاليت هاي كانون هاي مساجد فارس در نمايشگاه هفته دولت

معرفی فعالیت های كانون های مساجد فارس در نمایشگاه هفته دولت

تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۳۹۸
حجت الاسلام اميدي از معرفي فعاليت هاي كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد استان فارس در نمايشگاه هفته دولت خبر داد و گفت: اين نمايشگاه در ضلع شرقي بوستان آزادي برپا شده است.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور حجت الاسلام «حسین امیدی» یکشنبه 3 شهریور در جمع خبرنگاران همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردها و عملکرد دولت در بوستان آزادی شیراز، گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام «رجایی و باهنر»، برنامه های اجرایی و عملکرد نهادی ها نیز به مردم معرفیمی شود.


رییس ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: از آغاز هفته دولت نمایشگاهی به مدت یک هفته در بوستان آزادی شیراز با حضور ادارات، دستگاه ها و سازمان های دولتی استان برگزار شده که از ساعت ١٧ تا ٢٣ به ارائه فعالیت های گسترده و خدمات درون و برون سازمانی پرداخته است.

 

حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس نیز در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با ارائه مستند و نماهنگ در قالب های اسلاید، عکس و فیلم از فعالیت های انجام شده، برنامه های سال 1398 را معرفی می کند.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس ضمن دعوت از اصحاب مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برای بازدید از نمایشگاه هفته دولت، افزود: کارشناسان استان در این غرفه پاسخگوی سئوالات و آماده  ارائه راهنمایی های لازم هستند .