خانه دار شدن یک پدر توسط کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز در ماه مبارک رجب

خانه دار شدن یک پدر توسط کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز در ماه مبارک رجب

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
میرصادقی گفت: کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز همچنین به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر، یک واحد مسکونی در روستای «دهک» به پدر یک خانواده بی بضاعت تحویل خواهد داد.

«صدیقه السادات میرصادقی» با اشاره به برگزاری مراسم جشن میلاد امام جواد (ع) در ماه مبارک رجب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز گفت: این مراسم در روز میلاد امام جواد (ع) در کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز، از ساعت هفت تا هشت و نیم بعد از ظهر واقع در چهارراه هوابرد، ابتدای بلوار سرباز، نبش کوچه 26 با مولود خوانی، سخنرانی و پذیرایی برگزار خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز ادامه داد: کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز همچنین به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع) در ماه مبارک رجب، یک واحد مسکونی را به یک خانواده بی بضاعت در یکی از روستاها تحویل خواهد داد.

وی اعلام کرد: این واحد مسکونی در روستای «دهک» به منسبت روز پدر به این خانواده بی بضاعت تحویل داده خواهد شد و از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی در ماه رجب، تهیه جهیزیه برای افراد بی سرپرست خواهد بود.

پایان پیام/ 664