مسابقات فوتسال «جام كانون‌هاي مساجد» در لوشان برگزار مي شود

مسابقات فوتسال «جام كانون‌های مساجد» در لوشان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۳۹۸
گودرزوند از برگزاري مسابقات فوتسال «جام كانون‌هاي مساجد» با حضور ۲۵ تيم در لوشان خبر داد.

 


به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور «ایمان گودرزوند» با اشاره به برگزاری کلاس های اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری مالک اشتر لوشان گفت: کلاس های تابستانی این کانون در جهت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و با محوریت مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه) برگزار می شود.

 

مسئول کانون مالک اشتر لوشان از بهره مندی 300 نفر از اعضای کانون از کلاس های تابستانی مسجد خبر داد و افزود: کلاس های احکام، قرآن، امور فرهنگی، آموزشی و ورزشی در رده های مختلف سنی در این کانون برگزار می شود. 

 

وی از برگزاری مسابقات فوتسال «جام کانونهای مساجد» خبر داد و گفت: این مسابقات برای پنجمین سال متوالی به میزبانی کانون مالک اشتر لوشان برگزار می شود. گودرزوند با اشاره به استقبال کانون های مساجد جنوب گیلان از این جام بیان کرد: امسال 25 تیم از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های رودبار، منجیل، لوشان و جیرنده در این دوره از مسابقات حضور دارند.

 

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جام کانون های مساجد تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جام با معرفی پنج تیم برتر اوایل مهر در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/