۲ هزار قرص نان صلواتی در صومعه‌سرا توزیع می‌شود

۲ هزار قرص نان صلواتی در صومعه‌سرا توزیع می‌شود

تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
نفیسی گفت: به مناسبت لیله‌الرغائب ۲ هزار قرص نان صلواتی در صومعه‌سرا توزیع می‌شود.

«وحید نفیسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: رجب از جمله ماه‌های پربرکتی است که در آن استغفار و باب حاجات باز است و ماه خداست؛ ماهی پر برکت که اعمال بسیاری برای آن ذکر شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان با اشاره به اینکه باید خود را در دریای زلالش بشوییم تا پاک شویم افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمود: «هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودی خدا می‌شود و غضب الهی از او دور می‌گردد و دری از در‌های جهنم بر روی او بسته می‌شود.»

 

وی با بیان اینکه به مناسبت ماه رجب و لیله‌الرغائب نان به صورت صلواتی بین مردم صومعه‌سرا توزیع می‌شود گفت: هزینه پخت 2 هزار نان توسط خیرین تامین شده است.

 

نفیسی تصریح کرد: هیئت امنا، پایگاه شهدای گمنام، کانون فرهنگی رایه‌العباس(ع) و قرارگاه جوادالائمه(ع) بانی این حرکت معنوی در سطح منطقه مطهری شهر صومعه‌سرا هستند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان خاطرنشان کرد: علّت اینکه این شب را لیلة الرغائب (در میان مردم معروف به شب آرزوها) می‌گویند این است که این شب از نظر شیعه یکی از شبهایی است که نزد خداوند از فضیلت خاصّی برخوردار است و در روایات اهل بیت(علیهم السلام) بر پاسداشت آن شب تأکید زیادی شده است.

 

 

 

پایان پیام/ 526