مسجد بهترین مکان برای تربیت صحیح جوانان و نوجوانان و تهذیب روح است

مسجد بهترین مکان برای تربیت صحیح جوانان و نوجوانان و تهذیب روح است

تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۹
حجت الاسلام نصاری زاده مسجد را بهترین مکان برای تربیت صحیح جوانان و نوجوانان و تهذیب روح دانست و گفت: نوجوانان و جوانان امروز باید آموزه های صحیح اجتماعی، مذهبی و فرهنگی را در مساجد بیاموزند.

«حجت الاسلام هانی نصاری زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص «تحصیل، تهذیب و ورزش»، اظهار کرد: برنامه های ورزشی با هدف تقویت فرهنگ ورزش و سلامتی در بین جوانان و نوجوانان مسجد برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) اروندکنار با بیان اینکه مسجد بهترین مکان برای تربیت صحیح جوانان و نوجوانان و تهذیب روح است افزود: نوجوانان و جوانان امروز باید آموزه های صحیح اجتماعی، مذهبی و فرهنگی را در مساجد بیاموزند.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدا در مسجد النبی (ص) اروندکنار تصریح کرد: گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و تقویت فرهنگ ورزش، سلامتی و تندرسی از اهداف برگزاری این جام ورزشی است.

 

حجت الاسلام نصاری زاده یاد آور شد: مراسم اختتامیه جام فوتسال کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) اروندکنار با حضور «حجت الاسلام نجیبی» مدیر حوزه علمیه امام صادق آبادان، روابط عمومی پالایشگاه آبادان، مسئول اداره ورزش و جوانان اروندکنار، مسئول ستاد اقامه نماز پالایشگاه آبادان و سایر مسئولان و مردم محلی برگزار و از برگزیدگان با اهدای جام و مدال تجلیل شد.

 

پایان پیام/ 660