مسابقه فوتسال به میزبانی کانون فرهنگی هنری «شهید سلیمانی» برگزار شد

مسابقه فوتسال به میزبانی کانون فرهنگی هنری «شهید سلیمانی» برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۹
حجت الاسلام رضایی گفت: مسابقه فوتسال به مناسبت دهه فجر به میزبانی کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد، این مسابقات با شناخت قهرمان به پایان رسید.

حجت الاسلام «حسین رضایی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مسابقه فوتسال به مناسبت دهه فجر به میزبانی کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» برگزار شد، این مسابقات با شناخت قهرمان به پایان رسید.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر  و گرامیداشت چهل و دومین بهار آزادی یک دوره مسابقه ورزشی تحت عنوان جام فجر  و گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای انقلاب و یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بین ۶ مجموعه و  مسجد شیراز در رشته فوتسال در ۲ رده سنی بین ۱۱ تا۱۵ سال و رده سنی بین ۱۶ تا۲۰ سال در سالن ورزشی «۲۲ بهمن» برگزار شد و در پایان مسابقات در رده سنی ۱۱ تا ۱۵سال تیم ورزشی کانون فرهنگی «مسجدالنبی (ص)» به عنوان تیم برتر و در رده سنی ۱۶ تا۲۰ سال هم تیم ورزشی کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مسجد «الرجاء» به عنوان تیم برتر معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه این برنامه ها جدا از شور و نشاطی که در بین جوانان ایجاد می کند، اضافه کرد: باید دارای روح و حال و هوای انقلابی باشد و بتواند یاد و خاطره انقلاب اسلامی را برای همگان زنده کند.

معاون تبلیغ حوزه «منصوریه» شیراز اظهار کرد: شاکله و طبیعت  انقلاب اسلامی مردمی بودن است که واژه جمهوری و اسلامی ۲ عنصر مهم  جدانشدنی از یکدیگر است و اینکه دشمنان در تلاشند تا مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان را از نظام ناامید کنند اما کلمه امید آفرینی یکی از محورهای اصلی فعالیت کانون فرهنگی هنری «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» در بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

پایان پیام/ 130