تجلیل از ۴۰ پدر در سالروز میلاد حضرت علی (ع )

تجلیل از ۴۰ پدر در سالروز میلاد حضرت علی (ع )

تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۹
فهیمه برخان گفت: یکی از برنامه های ویژه سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، تکریم پدرانی است که با کارگری در حال امرار معاش برای خانواده های خود هستند، به همین منظور تصمیم گرفتیم در روزی که متعلق به پدران است از این پدران زحمتکش تجلیل کنیم.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های ویژه سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، تکریم پدرانی است که با شغل کارگری در حال امرار معاش برای خانواده های خود هستند به همین منظور تصمیم گرفتیم در روزی که متعلق به پدران است از این پدران زحمتکش تجلیل کنیم.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: در همین راستا قرار است با جلب کمک های مومنانه بچه های مسجدی عضو کانون، به ۴۰ نفر از این پدران که بضاعت مالی ندارند، پارچه پیراهنی اهدا شود.



وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه این روز فرخنده، برپایی جشن است که در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


برخان ابراز کرد: از برنامه های این جشن، سخنرانی با محوریت سبک زندگی و سیره امیرالمومنین علی (ع) و نیز مولودی خوانی است که با حداقل جمعیت برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: علاوه بر این نیز به همت بچه های مسجد ایستگاه صلواتی راه اندازی شده و کلیپ های مولودی پخش می شود.


وی اظهار کرد: همچنین از هم اکنون در حال تدارک برای آذین بندی فاطمیه و محله متناسب با سالروز ولادت حضرت علی (ع) هستیم.


برخان در خاتمه عنوان کرد: هدف از اجرای این ویژه برنامه ها، ترویج فرهنگ علوی و آشنایی نوجوانان و جوانان با شخصیت امیر المومنین  (ع) است.

پایان پیام/ 586