انجام تست رایگان کرونا در مسجد حضرت فاطمه (س) بندر بوشهر

انجام تست رایگان کرونا در مسجد حضرت فاطمه (س) بندر بوشهر

تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۹
به همت کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت فاطمه (س) بندر بوشهر تست رایگان بیماری کووید ۱۹ در این مسجد انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در بوشهر، به منظور پیشگیر از شیوع بیماری کرونا و شناسایی افراد مبتلا به این بیماری و همچنین آموزش اقدامات پیشگیرانه مسجد حضرت فاطمه (س) بندر بوشهر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقدام به برپایی میز رایگان تست کرونا در این مسجد نموده است.

 

انجام تست رایگان کرونا روز دوشنبه (4 اسفند) از ساعت 16 در مسجد حضرت فاطمه (س) بندر بوشهر برگزار می شود که افراد علاقمند می توانند جهت نام نویسی و هماهنگی با شماره های 09177713240 و 09176680881 تماس بگیرند.

 

شایان ذکر است که این برنامه با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج امام محمد باقر (ع)، هیئت امنا مسجد حضرت فاطمه (س) و کانون تبلیغی دریای همدلی برگزار می شود.

 

در راستای وضعیت کرونایی  استان بوشهر، «سعید کشمیری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز گذشته در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۹ هزار و 761 بوده است.

 

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا 1 اسفند ماه 877 مورد بوده است که از این تعداد 862 نفر مورد مثبت قطعی و 15 نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

 

بیان داشت: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد است.

 

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آحاد مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

پایان پیام/ 647