توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در سالروز ولادت حضرت علی (ع)

توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در سالروز ولادت حضرت علی (ع)

تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۹
لیلی بزم آور گفت: هم زمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در قالب ایستگاه صلواتی به صورت رایگان توزیع می شود.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) به همت بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور، ایستگاه صلواتی توزیع ماسک برپا می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت افزود: در قالب این ایستگاه صلواتی قرار است ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک به صورت رایگان توزیع شود تا در راستای حفظ سلامت مردم گامی هر چند کوچک برداریم.


وی بیان کرد: از روز گذشته با تهیه پارچه مخصوص کار دوخت ماسک در کارگاه تولیدی کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور آغاز شده و تعدادی از بانوان مسجدی در دوخت ماسک مشارکت دارند.


بزم آور ابراز کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن نیست بنابراین تصمیم گرفتیم هزینه جشن را صرف تهیه ماسک کرده و ماسک های تولیدی را در بین اهالی روستا و دانش آموزان یک مدرسه توزیع کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون کارگاه تولیدی ماسک کانون همچنان فعال است و به مناسبت های مختلف ماسک های تولیدی در بین اقشار جامعه توزیع می شوند.


وی اضافه کرد: همچنین در این ایستگاه صلواتی مولودی پخش می شود، مسجد و محله نیز با کمک بچه های مسجدی متناسب با این ایام فضاسازی و آذین بندی می شود.


بزم آور اظهار کرد: علاوه بر این نیز در نظر داریم ۱۲ سری لوازم التحریر را به دانش آموزان نیازمند همراه با حفظ کرامت انسانی، اهدا کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت ادامه داد: یکی از برنامه های سالروز ولادت حضرت علی (ع)، اجرای مسابقه سیره علوی ویژه گروه های سنی نوجوانان و جوانان است که در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.


وی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های این روز فرخنده برگزاری جلسه قرائت دعای توسل، زیارت عاشورا و نیز ختم قرآن کریم است که با مشارکت بانوان مسجدی عضو کانون به صورت مجازی برگزار می شود.


بزم آور ابراز کرد: ثواب قرائت این ادعیه و ختم قرآن کریم به ساحت مقدس امیرالمومنین علی (ع) هدیه می شود.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت در خاتمه تاکید کرد: ما با اجرای این برنامه ها در نظر داریم بزرگداشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) را به نحو احسن برگزار کنیم.

پایان پیام/ 586