تدارک بچه های مسجدی در بزرگداشت سالروز ولادت حضرت علی (ع)

تدارک بچه های مسجدی در بزرگداشت سالروز ولادت حضرت علی (ع)

تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۹
صدیقه نظری گفت: بچه های مسجدی کانون حضرت رقیه (س) از هم اکنون در حال برنامه ریزی و تدارک ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) هستند.

«صدیقه نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: بچه های مسجدی کانون حضرت رقیه (س) از هم اکنون در حال برنامه ریزی و تدارک ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) هستند.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) فردوس اسفندقه جیرفت افزود: یکی از این ویژه برنامه ها، برپایی جشن میلاد آن حضرت است که با توجه به شرایط موجود در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


وی بیان کرد: در نظر داریم در جشن میلاد حضرت علی (ع) از یک شاعر، بچه های مسجدی گروه سرود و نیز پسرانی که نام آنها علی است، تجلیل کنیم.


نظری ابراز کرد: علاوه بر این نیز در این جشن، سرود علی ای همای رحمت توسط گروه سرود این کانون فرهنگی هنری اجرا شده و همچنین با دعوت از یک سخنران فضائل و کرامات امیرالمومنین علی (ع) برای شرکت کنندگان بیان می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) فردوس اسفندقه جیرفت یادآور شد: به همت بچه های مسجدی عضو کانون، مسجد و محله در آستانه این میلاد فرخنده فضاسازی و آذین بندی می شود.


وی با بیان این مطلب که بخشی از ویژه برنامه های سالروز ولادت حضرت علی (ع) مجازی برگزار می شوند، ادامه داد: برگزاری مسابقه مجازی سیره علوی یکی دیگر از برنامه های ویژه این روز فرخنده است که بر همین اساس تعدادی سوال چهار گزینه ای در گروه مجازی کانون منتشر می شود که علاقمندان می بایست پاسخ های صحیح خود را برای ما ارسال کنند.

 

نظری اظهار کرد: یک گروه مجازی تحت عنوان پنجره ای رو به آسمان راه اندازی شده که با حضور اعضای این گروه، ختم مجازی سوره های حشر و یاسین و نیز ختم قرآن کریم و صلوات برگزار می‌شود.
 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) فردوس اسفندقه در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با ترویج فرهنگ علوی در جامعه بتوانیم قشر نوجوان و جوان را با شخصیت و سیره حضرت علی (ع) بیشتر آشنا کرده و از این طریق برترین الگوهای دینی را به آنها معرفی کنیم.

پایان پیام/ 586