تهیه و توزیع بسته های معیشتی همزمان با میلاد مولای متقیان

تهیه و توزیع بسته های معیشتی همزمان با میلاد مولای متقیان

تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۹
به همت اصحاب و خیرین نیک اندیش مسجد امام حسین(ع) زنجان، بسته های معیشتی جهت جهت توزیع بین افراد نیازمند همزمان با میلاد حضرت امام علی(ع) در این مسجد انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان یکی از مساجد پیشرو در تهیه و توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان به شمار می آید که این بار بسته های معیشتی را جهت توزیع در بین نیازمندان همزمان با میلاد امام اول شیعیان در دستور کار خود قرار داده است.

گروه جهادی شهید محسن محمدی مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ بسته بندی و آماده سازی اقلام سبد غذایی جهت توزیع بین نیازمندان را برعهده دارند.

 

به همین منظور و همزمان با میلاد مولای متقیان 20 بسته گوشت گرم جهت توزیع بین افراد نیازمند تهیه و توزیع خواهد شد.

اصحاب مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان همچنین 200 بسته معیشتی جهت توزیع بین نیازمندان در سطح استان همزمان با میلاد حضرت امام جواد(ع) را نیز انجام دادند.

 

کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای این مسجد یکی از کانون های موفق در طرح ایران قوی است که امتیاز خوبی در این طرح کسب کرده است.

اقدامات خیرخواهانه این مسجد توسط کانون فرهنگی و هنری شهدای هسته ای، پایگاه بسیج انصارالمهدی (عج) و طاهره، کانون خدمت رضوی باب الرضا(ع) و مرکز نیکوکاری شهید محسن حججی انجام می شود.

 

پایان پیام/ 73