هنرنمایی گروه سرود «کریم آل طاها» در ۲۰ نقطه شهر زنجان به مناسبت میلاد نور

هنرنمایی گروه سرود «کریم آل طاها» در ۲۰ نقطه شهر زنجان به مناسبت میلاد نور

تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۹
به گفته تیموری، گروه سرود«کریم آل طاها» کانون فرهنگی و هنری راه سرخ شهیدان زنجان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) در ۲۰ نقطه شهر سرودهای«نور علی»«ستاره ها به شوق» و« نحن جیوش» را اجرا خواهند کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری راه سرخ شهیدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: گروه سرود کریم آل طاها متشکل از 12 نفر از بچه های مسجد غریبیه پایین زنجان است که با برگزاری دوره های آموزشی برای این اعضا این گروه را به یکی از گروه های سرود موفق در زنجان تبدیل کرده است.

 

مهدی تیموری با بیان اینکه این گروه سرود در مناسبت های مختلف در اماکن شهر به اجرای سرود می پردازد، خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد با سعادت امام علی(ع) از امروز تا روز میلاد نور اجراهای خیابانی در 20 نقطه از شهر زنجان انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه سرودهای «نور علی»«ستاره ها به شوق» و« نحن جیوش» توسط این گروه سرود به اجرا درخواهد آمد، گفت: گروه سرود کریم آل طاها به مناسبت دهه فجر نیز در میدان انقلاب و گلزار شهدا هنرنمایی کردند.

 

تیموری با یادآوری اینکه کانون راه سرخ شهیدان در سال جاری در مسجد غریبیه پایین زنجان با بیش از 50 عضو فعال تاسیس شده است، ادامه داد: این کانون به طور تخصصی در حوزه سرود فعالیت می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: این گروه سرود که سرودهای دیگری را با عنوان آرامش در طوفان و اشعاری در مدح امام زمان(عج) را در دست اجرا دارد، آمادگی خود را برای اجرای سرود با دعوت از ارگان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی اعلام می کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری راه سرخ شهیدان به دیگر فعالیت های این کانون اشاره کرد و گفت: در راستای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 500 بسته معیشتی و بهداشتی و گوشت در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین به همت اصحاب مسجد غریبیه پایین زنجان لوازم التحریر و وسائل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع شد.

 

پایان پیام/ 73