پویش بوسه بر دست پدر برگزار می‌شود 

پویش بوسه بر دست پدر برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۹
یونس میجانی گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، پویش بوسه بر دست پدر برگزار می‌شود.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، پویش بوسه بر دست پدر برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش می بایست عکس بوسه بر دست پدران خود را به شماره 09136784720 در پیام رسان واتساپ و یا سروش ارسال کنند.


وی با بیان این مطلب که پویش بوسه بر دست پدر از امروز آغاز شده، افزود: ساعت ۱۶ عصر پنج شنبه ۷ اسفند آخرین مهلت ارسال این آثار است و ما نیز پس از بررسی آثار به برترین آثار جوایز ارزشمندی اهدا می کنیم.


میجانی با اشاره به این که در دین مبین اسلام بر احترام به پدر سفارش شده است، تاکید کرد: این پویش با هدف تکریم پدران در سالروز ولادت امام علی (ع) که به نام روز پدر نامگذاری شده است، اجرا می شود و ما سعی داریم با اجرای این پویش به نوجوانان و جوانان یادآوری کنیم که باید همواره قدر دان زحمات پدران بود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ابراز کرد: پویش بوسه بر دست پدر، به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) و با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج ریحانة النبی(س)و امام علی(ع) برگزار می شود.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز در نظر داریم هم زمان با شب ولادت این امام همام، جشن برگزار کنیم و با توجه به شرایط موجود این جشن همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.



میجانی در خصوص ویژه برنامه های جشن ولادت حضرت علی (ع)، عنوان کرد: تجلیل از گروه سوگ نمایش کانون، اهدا جوایز به پسران با نام علی، سخنرانی و مولودی خوانی بخشی از ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در جشن میلاد حضرت علی (ع) است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت  در خاتمه یادآور شد: هم اکنون بچه های مسجدی در حال آذین بندی و فضاسازی مسجد متناسب با ولادت امام علی (ع) هستند.

پایان پیام/ 586