برگزاری پویش رسانه ای «مسجد؛ کانون مهر علوی» برای کمک به مناطق زلزله زده سی سخت

برگزاری پویش رسانه ای «مسجد؛ کانون مهر علوی» برای کمک به مناطق زلزله زده سی سخت

تاریخ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۹
پویش رسانه ای «مسجد؛ کانون مهر علوی» با هدف اطلاع رسانی از فعالیت‌‌های مساجد گیلان در کمک به مناطق زلزله زده سی سخت همزمان با میلاد مولای متقیان برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با اشاره به اینکه مساجد همواره پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی بوده و در بحران‌های مختلف چون سیل و زلزله به کمک آسیب‌دیدگان شتافته است گفت: در این راستا و در پی وقوع زلزله در شهرستان سی سخت پویش رسانه ای«مسجد؛ کانون مهر علوی» همزمان با سراسر کشور با بهره گیری از ظرفیت عظیم مساجد در گیلان اجرایی شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه مساجد همواره از مهمترین مراکزی است که در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه به ساماندهی نیروها و جمع آوری کمک‌های مردمی می‌پردازد افزود: در بحران کرونا شاهد بودیم مساجد پناهگاه و حامی اقشار مستضعف و نیازمند جامعه بودند و با اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه به یاری نیازمندان شتافتند.

 

وی با اعلام اینکه اکنون نیز پویش «مسجد؛ کانون مهر علوی» همزمان با میلاد امیرالمومنین حضرت علی(ع) توسط خبرگزاری شبستان اجرا می شود اعلام کرد: این پویش به‌منظور اطلاع رسانی از فعالیت‌های مساجد در کمک به مناطق زلزله زده سی سخت است که با جمع آوری مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی مردمی به کمک زلزله زدگان می‌شتابد.

 

رضوانی نژاد با بیان اینکه مردم این مناطق به دلیل برودت هوا و شیوع ویروس کرونا در شرایط سختی قرار دارند تاکید کرد: اقلام گرمایشی نفتی مانند چراغ خوراک پزی، بخاری نفتی و گازوئیلی وهمچنین پتو و موادغذائی به صورت کنسرو، آب معدنی و اقلام بهداشتی از نیازمندی‌های ضروری مردم این منطقه است.

 

وی خاطرنشان ساخت: کمک‌های اصحاب مسجد، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و خیرین با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان به مناطق زلزله زده ارسال می‌شود.

پایان پیام/ 84