ثواب طرح «تلاوت نور» کانون های مساجد خراسان جنوبی به امام علی(ع) اهدا می شود

ثواب طرح «تلاوت نور» کانون های مساجد خراسان جنوبی به امام علی(ع) اهدا می شود

تاریخ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۹
حجت الاسلام سبزه کار از اجرای برنامه هدیه ثواب طرح تلاوت نور به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، به روح مطهر آن حضرت و همه پدران آسمانی در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار کرد: به مناسبت میلاد ميلاد مولود كعبه حضرت علی(ع) و روز پدر ویژه برنامه های متعددی با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سطح استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به قرائت زیارت امین الله در شب میلاد حضرت علی(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء به صورت مجازی و حضوری در سطح مساجد استان، افزود: ثواب طرح «تلاوت نور» به به روح حضرت امیر(ع) و ارواح همه پدران آسمانی تقدیم خواهد شد.

 

وی یادآور شد: طرح ملی تلاوت نور از جمله طرح های اثرگذار کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با استقبال بچه های مسجد در طول سال به صورت مستمر و در مناسبت های ملی مذهبی اجرا می شود.

 

حجت الاسلام سبزه کار از برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی و آذین بندی و فضاسازی محلات ویژه ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر خبر داد و گفت: جشنواره های غذاهای سنتی و بازهای بومی در روستاهای بخش دُرح شهرستان سربیشه با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه مقاومت بسیج و دفتر امام جمعه برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: تکریم پدران و تقدیر از فعالان مسجدی نیز  یکی دیگر از برنامه های ویژه سالروز ولادت اولين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت حضرت علی (ع) و روز پدر است که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی با همراهی بچه های مسجد و همت کانون های فرهنگی هنری اجرا می شود.

پایان پیام/ 375