برگزاری جشن میلاد امام علی (ع) در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

برگزاری جشن میلاد امام علی (ع) در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۹
رضا زاده گفت: به مناسبت میلاد مولود کعبه، حضرت علی (ع) مراسم جشن و سخنرانی در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز برگزار شد.

 

«سیده مریم الشریعه رضا زاده»، با تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: به مناسبت میلاد مولود کعبه، حضرت علی (ع) مراسم جشن و سخنرانی در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: در این مراسم در مورد فضایل حضرت علی (ع) در همه ابعاد سخنرانی شد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با اشاره به فضائل اخلاقی امام علی (ع) بیان کرد: حضرت، حاکمی عادل بودند که در عرصه اقتصاد در نخلستان فعالیت می کردند و شبها به ایتام خدمت می کردند و عابد و سالک و اولین ایمان آورنده به دین اسلام بودند که در این مراسم به تفصیل در مورد این ویژگی های اخلاقی صحبت شد.

وی ادامه داد: تقارن میلاد حضرت علی (ع) با شصت و ششمین سالگرد آیت الله «سید نورالدین حسینی الهاشمی» که مقبره وی در مسجد «نور» واقع شده است، موجب شد تا  مستند «سید» از این عالم ربانی در سیمای فارس تولید شده و در 2 نوبت پخش شود که در آن به ابعاد شخصیت این عالم بزرگ و تشکیل حزب برادران و احیای هیئات مذهبی و مسجد «نور» به عنوان پایگاه فعالیت وی پرداخته شده است.

رضا زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امام علی (ع)، رهن منزل فردی به مبلغ پنج میلیون تومان به صورت بلاعوض و رهن منزلی دیگر نیز به مبلغ 20 میلیون به صورت قرض الحسنه توسط کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز  پرداخت شد.

وی ادامه داد: اهدای 2 دستگاه گاز غذا پز،  تهیه داروهای یک ماه کمپ  کارتون خواب «خوشروی» توسط بانی کمپ، اهدای یک سرویس مبل و یک دست میز هشت نفره به کمپ برادران دهکده سلامی توسط بانی نیز به مناسبت این میلاد با سعادت انجام شد.

رضا زاده اعلام کرد: کانون فرهنگی مسجد «نور»، در فضای مجازی آموزش کتاب «فرق و مذاهب» و کتاب «علم حدیث»، ویژه مبلغین و مداحان را طی دوره سه ماهه نیز در دست اقدام دارد.

 

پایان پیام/ 664