مراسم جشن میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) به میزبانی کانون های مساجد فارس برگزار شد

مراسم جشن میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) به میزبانی کانون های مساجد فارس برگزار شد

تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی گفت: مراسم جشن میلاد امام امیرالمومنین علی (ع) به میزبانی کانون های مساجد فارس برگزار شد، این برنامه های فرهنگی مذهبی به صورت مجازی و یا حضوری با رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی در مساجد سراسر استان برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مراسم جشن میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) به میزبانی کانون های مساجد فارس برگزار شد، این برنامه های فرهنگی مذهبی به صورت مجازی و یا حضوری با رعایت پروتکل ها و نکات بهداشتی در مساجد سراسر استان برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه حضرت امیرالمومنین علی (ع) به عنوان وصی، خلیفه و جانشین حضرت رسول (ص)‌ محسوب می شوند و از این برگزاری برنامه های میلاد ایشان، دارای اهمیت فراوانی است، تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری این روز را گرامی داشتند.

وی افزود: برخی کانون های مساجد هم با توزیع بسته های معیشتی با تاسی به سیره علوی به یاری نیازمندان شتافتند و این روز را گرامی داشتند.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اجرای طرح «تلاوت نور» در مساجد، گفت: طرح «تلاوت نور» از طرح هایی است که از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس برگزار می شود و در کانون های مساجد در این ایام ثواب اجرای این طرح را به حضرت امیرالمومنین علی (ع) هدیه کردند.

پایان پیام/ 130