توزیع روزانه ۲۵۰۰ پرس غذای گرم بین مردم سی سخت

توزیع روزانه ۲۵۰۰ پرس غذای گرم بین مردم سی سخت

تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹
در راستای پویش «مسجد، کانون مهر علوی»، کانون های فرهنگی مساجد گچساران و خیرین در قالب موکب «طریق الکربلا»، روزانه ۲۵۰۰ پرس غذای گرم بین مردم زلزله زده سی سخت توزیع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، در راستای پویش «مسجد، کانون مهر علوی»، کانون های فرهنگی، هنری مساجد گچساران و خیرین در قالب موکب «طریق الکربلا» روزانه ۲۵۰۰ پرس غذای گرم بین مردم زلزله زده سی سخت توزیع می کنند.
 
تجربه خدمت رسانی به زوار اربعین، زلزله کرمانشاه، سیل های (لرستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان)، خط مقدم مبارزه با کرونا آموخت که بعد از چند روز اول بحران، کمک ها باید وارد موضوعات و فازهای متفاوت شود، به همین خاطر کانون های فرهنگی، هنری مساجد، گروه های جهادی، خیرین، اصناف و دیگر اقشار مختلف مردم شهرستان گچساران در قالب موکب «طریق الکربلا» دوباره جهت خدمت رسانی پای کار آمدند و این بار هم به کمک زلزله زدگان «سی سخت» شتافتند.
 

پس از گذشت ۱۰ روز از زلزله در شهرستان دنا، همچنان تهدیداتی وجود دارد و نکته قابل توجه این است که با حضور موکب «طریق الکربلای» شهرستان گچساران در شهر سی سخت، ساکنان این مناطق زلزله زده نیز دلگرم شدند و کانون های فرهنگی مساجد، در کمک رسانی به هم استانی های نجیب و صبور زلزله زده در این خطه از کهگیلویه و بویراحمد باز هم سنگ تمام گذاشتند.

 

برپایی موکب طریق الکربلا یک حرکت مردمی و جهادی بوده که برای خدمت‌رسانی به هم استانی های آسیب‌دیده‌ در مناطق زلزله‌زده سی سخت صورت گرفته است، موکب‌ گچسارانی ها در منطقه زلزله زده سی سخت، روزانه ۲۵۰۰ پرس غذای گرم با کیفیت تهیه و به همت کانون های فرهنگی مساجد و گروه های جهادی در میان مردم این شهر توزیع می‌کنند.

پایان پیام/ 630