نشست برنامه ریزی بزرگداشت ۱۸ اسفند برگزار شد

نشست برنامه ریزی بزرگداشت ۱۸ اسفند برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: از آنجایی که در آستانه ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد قرار داریم بنابراین نشست شورای اداری با محوریت برنامه ریزی برای بزرگداشت این روز برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ۱۸ اسفند، گفت: سال ۱۳۷۱ طبق منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با تهاجم فرهنگی، کانون های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: در راستای ماموریتی که شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمينه‌ مقابله با تهاجم فرهنگی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار کرده بود و برای احيای نقش واقعی فرهنگی و تبلیغی مساجد، هیئت هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در اسفندماه سال ۱۳۷۱ بر طبق مصوبه‌ ۳۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد.


وی بیان کرد: از آنجایی که در آستانه ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد قرار داریم بنابراین نشست شورای اداری با محوریت برنامه ریزی برای بزرگداشت این روز برگزار شد.


خوبی زاده ابراز کرد: طبق روال هر ساله یکی از اولویت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در آستانه این روز، برنامه ریزی برای برپایی گردهمایی سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: این گردهمایی هر ساله با حضور فعالان کانون های مساجد جنوب کرمان برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی این گردهمایی نیست بنابراین در نظر داریم یکسری ویژه برنامه که بخش قابل توجهی از آنها به صورت مجازی است، را اجرا کنیم.


وی در خاتمه عنوان کرد: علی رغم شرایط موجود ما سعی داریم برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند را به بهترین نحو ممکن اجرا کنیم.

پایان پیام/ 586