ویژه برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند در زنجان اعلام شد

ویژه برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند در زنجان اعلام شد

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
حجت الاسلام یارمحمدی با تشریح برنامه های ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: به همین منظور از منتخبین کانون های برتر در طرح ایران قوی تجلیل خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد ویژه برنامه هایی در استان پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با یادآوری اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی تاسیس شد، گفت: در حال حاضر کانون‌های مساجد در کنار دیگر ارکان مسجد به فعالیت‌های فرهنگی و هنری مشغول هستند.

 

وی با اشاره به نقش مساجد در گام دوم انقلاب هم گفت: مساجد به عنوان مرکزی برای گردهمایی بچه های مساجد می تواند در ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی جوانان و نوجوانان نقش آفرین باشد.

 

به گفته این مقام مسئول 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است که در تقویم هم به ثبت رسیده است، از اینرو باید تلاش شود تا برنامه های این مناسبت با شکوه هرچه تمام و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان ادامه داد: به همین مناسبت دیدار با امام جمعه، بازدید از کانون های فرهنگی و هنری منتخب در طرح ایران قوی، دیدار با اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد، دیدار با خانواده های شهدا و تجلیل از برترین های طرح فهما پیش بینی شده است.

 

 

 

پایان پیام/ 73