جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان سی‌سخت در مسجد امام جعفرصادق(ع)

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان سی‌سخت در مسجد امام جعفرصادق(ع)

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام کاهه از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان سی‌سخت به همت اهالی مسجد «امام جعفرصادق(ع)» خبر داد و گفت: به همین منظور شماره حساب و کارتی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اختصاص یافته است.

حجت الاسلام«مهدی کاهه»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی از سوی مسجد «امام جعفرصادق(ع)»، اظهارکرد: پس از وقوع زلزله در شهر سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد و در راستای پویش «مسجد، کانون مهر علوی»، فعالان این مسجد، جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان را در دستور کار قرار دادند.

 

امام جماعت مسجد امام جعفرصادق(ع) (واقع در خیابان فرجام) بیان کرد: به همین منظور شماره حساب 5223522319 و شماره کارت 6104337428508038 به نام جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد به منظور کمک رسانی به زلزله زدگان برای جمع آوری کمک های مردمی اختصاص یافت.

 

وی با اشاره به رویکردها و برنامه های مسجد امام جعفرصادق(ع) در کمک رسانی به محرومان در بحران های مختلف گفت: برپایی ایستگاه سلامت به منظور توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده میان مردم از زمان شیوع ویروس کرونا یکی از رویکردهای این مسجد بوده است، به طوری که بیش از پنج هزار ماسک از سوی اهالی مسجد تهیه و توزیع و یک هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در مسجد برای استفاده مردم جانمایی شد.

 

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) همچنین گفت: از زمان بحران کرونا تاکنون به 25 خانواده تحت پوشش و خانواده هایی که به دلیل بحران کرونا متضرر شدند، در چندین مرحله از سوی مسجد کمک رسانی صورت گرفت.

 

حجت الاسلام کاهه خاطرنشان کرد: در محورهای قرآنی، آموزشی و سرود دوره هایی برای مخاطبان تدارک دیده شده که در حال حاضر به دلیل شرایط بحران کرونا این دوره ها به صورت مجازی برگزار می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/ 40