مشارکت کانون های مساجد استان فارس در پویش رسانه ای «مسجد؛ کانون مهر علوی»

مشارکت کانون های مساجد استان فارس در پویش رسانه ای «مسجد؛ کانون مهر علوی»

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
حجت الاسلام امیدی از مشارکت کانون های مساجد استان در پویش رسانه ای «مسجد؛ کانون مهر علوی» خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی این پویش، سوق دادن کمک های مردمی به سمت مساجد برای زلزله زدگان «سی سخت» است.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در تاریخ 29 بهمن ماه سال جاری زمین لرزه نسبتا شدیدی «سی سخت» در استان کهگیلویه و بویر احمد از استان های همجوار استان فارس رخ داد و صدمات و خسارت های زیادی علاوه بر مصدوم شدن هموطنانمان بر جای گذاشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ادامه داد: در راستای استفاده از ظرفیت خبرگزاری «شبستان» برای سوق دادن کمک های مردمی به سمت مساجد برای زلزله زدگان «سی سخت»، پویش رسانه ای «مسجد؛ کانون مهر علوی» همزمان با ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: مساجد استان در راستای حس همنوع دوستی و نیکوکاری می توانند از ظرفیت این رسانه مسجدی برای سوق دادن کمک های خیرانه و مردمی در بستر فضای معنوی مسجد برای زلزله زدگان این منطقه بهره مند شوند تا کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی برای مردم منطقه «سی سخت» جمع آوری و ارسال می شود.

حجت الاسلام امیدی تاکید کرد: با توجه به شرایطی که شیوع ویروس کرونا و سردی هوا به وجود آورده، مردم مناطق زلزله زده در وضعیت سختی قرار دارند و باید به کمک آنان بشتابیم که به همین منظور شماره حساب 5223522319 و شماره کارت 6104337428508038 به نام جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویر احمد و همچنین شماره حساب 3000457050 و شماره کارت مجازی 5859837007817923 کانون فرهنگی هنری «مقداد» تحت پوشش ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان برای جمع آوری کمک های نقدی برای زلزله زدگان شهر سی سخت اختصاص دارد.

 

پایان پیام/ 130