تلاش داریم با زبان هنر و تلفیق آن با آموزه های دینی زمینه ساز کاهش هجمه های فرهنگی باشیم

تلاش داریم با زبان هنر و تلفیق آن با آموزه های دینی زمینه ساز کاهش هجمه های فرهنگی باشیم

تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
زارع گفت: به فرموده رهبری اکنون میدان جنگ عوض شده و دشمن با تمام توان درصدد ایجاد هجمه فرهنگی است. در حوزه کانون های مساجد و فرهنگ و هنر تلاش داریم با استفاده از ابزار هنر و تلفیق آن با آموزه های دینی زمینه ساز کاهش و رفع این هجمه های فرهنگی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آئین تکریم خانواده شهید مدافع امنیت«مصطفی نوروزی» در راستای نکوداشت سالروز تشکیل کانون های مساجد امروز( 13اسفند) با حضور «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» سرپرست ستادهماهنگی کانون های مساجد دیارعلویان در بیت شریف این شهید والامقام برگزار شد.

 

پس از شنیدن خبر شهادت «مصطفی نوروزی»، به سراغ دوستان و رفقای آقا مصطفی رفتیم «عباس زارع» که از دوستان نزدیک این شهید بود به دلیل شرایط روحی پس از شنیدن خبر شهادت یار دیرینه‌اش قادر به صحبت کردن نبود. امروز نیز در آئین تکریم خانواده این شهید والامقام باز می شد بغض رادر چهره اش دید.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این دیدار با ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهید «مصطفی نوروزی» و تکریم والدین و خانواده معظم این شهید امنیت، گفت: شهید نوروزی داوطلب انجام دادن هر کار خیری بود.

 

وی با بیان اینکه آقا مصطفی اهل یاری رساندن بود، افزود: پس از شهادت مصطفی در هر محفلی حاضر می شویم همه از نوع دوستی و محبت ورزیدن های این بزرگ مرد میدان محرومیت زدایی سخن به میان می آورند.

 

زارع با بیان اینکه شهید مصطفی یکی از فعالان مسجدی و بسیجی بود و همیشه میدان دار کار فرهنگی و جهادی بود، اظهار کرد: امروز به یمن 28سالگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در این بیت شریف حاضر شدیم تا علاوه برتکریم خانواده معظم این شهید والامقام، با شهید مصطفی تجدید بیعت داشته باشیم و برای حرکت درست در جبهه فرهنگی از این شهید عزیز استعانت بجوییم.

 

وی خطاب به پدر شهید«مصطفی نوروزی» عزت و سربلندی ایران را در سایه رشادت و خون شهدا  عنوان نمود وگفت: به فرموده مقام معظم رهبری اکنون میدان جنگ عوض شده و دشمن با تمام توان درصدد ایجاد هجمه فرهنگی است. در حوزه کانون های مساجد و ارشاد اسلامی تلاش داریم با استفاده از ابزار هنر و تلفیق آن با آموزه های ناب اسلامی و قرآنی زمینه ساز کاهش و رفع این هجمه های فرهنگی در استان باشیم.

 

به گزارش شبستان،شهید مدافع امنیت «مصطفی نوروزی» که همزمان با ایام شهادت امام هادی(ع) در استان سیستان بلوچلستان حین انجام ماموریت در کنارک آب های خلیج چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد،(2اسفند) به صورت خودرویی و با حضور گسترده مردم شهید پرور ساری مرکز مازندران از حسینیه عاشقان کربلا تا آرامگاه ملامجدالدین تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری برپیکر مطهر این شهید والامقام، مراسم خاکسپاری شهید مصطفی در جوار شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» انجام شد.

پایان پیام/ 286