کانون های منتخب «طرح ایران قوی» در زنجان تجلیل می شوند

کانون های منتخب «طرح ایران قوی» در زنجان تجلیل می شوند

تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
به مناسبت ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد، ویژه مراسمی به منظور تجلیل از منتخبین«طرح ایران قوی» با حضور آیت الله خاتمی فردا ۱۸ اسفند ماه در دفتر امام جمعه زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، ویژه مراسمی با حضور جمعی از فعالان کانون های مساجد استان زنجان در دفتر امام جمعه زنجان برگزار می شود.

 

این مراسم فردا دوشنبه 18 اسفندماه ساعت 10 صبح، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، با حضور 15 تن از فعلان کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار خواهد شد که طی آن از منتخبین طرح«ایران قوی» با اهداء لوح تقدیری، تجلیل خواهد شد.

 

مراسم بزرگداشت 18 اسفندماه با حضور امام جمعه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار خواهد شد.

 

استان زنجان دارای 382 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد است که در بستر سامانه فهما در طرح ملی ایران قوی مشارکت حداکثری داشتند.

 

براساس امتیازهای کسب شده توسط کانون های مساجد براساس فعالیت های انجام شده در رواق های 12 گانه، کانون فرهنگی و هنری«شمس» از روستاهای توابع شهرستان خدابنده بیشترین امتیاز را کسب کرده است.

 

پایان پیام/ 693